18 Aralık 2012 Salı

Bülent Arınç, “Öğrenci yurdundayken namaz kılan üç arkadaş. Biri Abdullah Öcalan” Açıklaması

Bülent Arınç, “Öğrenci yurdundayken namaz kılan üç arkadaş. Biri Abdullah Öcalan” Açıklaması detaylar aşağıda verilmiştir.


1966 yılında ben lisenin 3. sınıfındaydım, Abdullah Öcalan 1. sınıfta, yeni gelmişti yani...”
A, BU O İMİŞ
Durmuş Yılmaz, lisede beş vakit namaz kılan 5-6 öğrenci olduklarını anlattı. “Bir ekip, takım değil” fakat bu özelliklerinden dolayı aralarında bir ilişki var. Camide, mescitte buluşuyorlar, bir yakınlık oluşuyor. “Ben o yıl mezun olduktan sonra ilişkilerimiz kesildi, arkadaşlardan her biri kendi hayat yoluna gitti. Ben hukuk fakültesine kaydoldum. Sonradan öğrendim, Öcalan ise okulu bitirdikten sonra siyasala gitmiş. Yıllar sonra PKK sebebiyle Öcalan’ın ismi ortaya çıkanca ‘A, bu o imiş’ diye hatırladık. Okul albümünde bütün arkadaşların fotoğrafları var.” Beş vakit namaz kılan bu 5-6 kişilik öğrenci grubu

ÖCALAN NURCU OLACAKTIBaşbakan Yardımcısı Bülent Arınç’ın bir televizyon kanalında anlattığı hatıranın kahramanlarından olan, Medine’de mühendislik yaptığını söylediği Yakup İnce, bugün Konya’da yaşıyor. 1963-66 yıllarında Ankara’da yatılı olarak Tapu Kadastro Meslek Lisesi’nde okurken bir yıl arkadaşlık yaptığı ve beraber bir yıl boyunca namaza gittikleri Abdullah Öcalan’ı o yıllardan tanıyor. Kendisiyle yollarının okul bittikten sonra ayrıldığını söyleyen İnce, yıllar sonra ilginç bir pişmanlığını şöyle dile getiriyor:
Detayı için tıklayınız
içinde, mesela bir Yakup İnce vardı. Afet İşleri Genel Müdürü oldu. Halen eski dostlukları devam ediyor, Yakup İnce’nin oğlu Durmuş Yılmaz’ın
kızıyla evli. Yakup İnce Medine’de bir elektrik şirketinin yöneticisi olarak uzun yıllar çalışmış. Halen Konya’da... Lisedeki arkadaşların dostlukları görülüyor ki devam etmiş. Sadece Öcalan’la yolları ayrılacaktı, hem de daha liseden dışarı adım atar atmaz.
KOMÜNİZME KARŞI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder