8 Aralık 2012 Cumartesi

Adnan Öztürk " Baros - Quaresma " Açıklaması

Adnan Öztürk " Baros - Quaresma " Açıklaması detaylar aşağıda verilmiştir.


G.Saray sürdürebilir başarıyı yakalamazsa başarılı olmuş sayılmaz. G.Saray'ın Avrupa'nın ilk 10 kulübü arasında olması lazım. Avrupa'nın ilk 10 kulübünü gözümüzde büyütmememiz lazım. Barcelona ve Real Madrid büyük borçlardan bugünlere geldi. Onlar dünyada marka oldularsa bizim Türk takımlarımız da ve G.Saray da marka olabilir.
2010-11 sezonunda şike yapıldı mı yapılmadı mı bilmiyorum. Ben amatör bir futbol seyircisiyim. Bu konuda uzmanlar konuştu. Benim işim değil.
EN BÜYÜK HAYALİM 'SPOR LİSESİ'
Kulübün başında bir başkan varken ben başkan olacağım demek abesle iştigaldir. En büyük hayalim Galatasaray Spor Lisesi. Ali Sami Yen Spor Lisesi'nin 2 bin öğrencisi olursa en mutlu kişi ben olacağım.
QUARESMA BİZE SÜRPRİZ OLMAZ
Ben 12 yaşımda geldim bu camiaya, 37 sene olmuş. Kulüpte de 12 senedir faalim. Varsa ben görmedim. Ama birileri kendilerine 'Derin Galatasaray' süsü veriyorsa, onları ben bilemiyorum. Ateş üfleyerek sönmez, cümlesi bana ait değil. O cümle Atilla Aksoy'a ait. Quaresma transferi konusunun çok ciddi olduğunu tahmin etmiyorum. Milan Baros takası konuşuldu ama çok ihtimal vermiyorum ancak olursa da büyük bir sürpriz demem. Olabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder